elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Elin bergström - 29 april 2012 22:51

Hej, Sitter vid ''facebook'' och pratar med älsklingen Elin Bergström..

Hon ska elr har bloggat vet inte om det för har bara skrivit inte varigt på bloggen och kollat.

Idag red jag en ponny som heter Katja hon är allt och hon är super fin red ut sen i ridhuset.

Hon var jätte snäll..

Elin och jag bloggar samtidit nu hihi det är roligt.....

Jag och elin ska skypa i morrn klockan 10 på morgonen...

Engla red Calle och han var lat elr pigg inte veto jag för jag var inte i ridhuset då...

Men har inge mer att skriva om men n få ha det så gött hejdå





                               ///julia<3;*

Av Elin bergström - 29 april 2012 09:57

Men hej bloggen jag pratar med en tjej som heter Fanny Jaensson och hon är allt hon har ju en fin blogg som jag älskar<3

Kollar alltid på den. Den är nästan bäst för mig men alla älskar jag ju....

Hon är en tjej som är snäll bäst fin och cool....

Hon är medryttare på 4 hästar och 1 köthäst på risskolan vare det stog...

Bloggen heter ju Hovskrape.blogg.se den är as grym älskar den asa mycket.....

Hon har ju skrivit om mig på hennes hon är super för mig älskar ddeeyyy finns ingen bättre<3

Jag ska skriva ett till inlägg om mig sen för nu skriver jag om Fanny <3 Men ska fortsätta skriva om henne senare <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards