elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Elin bergström - 28 april 2012 09:29

Hej hej bloggen,sitter och lysnar på musik och det gör min kompis med på skype skypar med Emma och hon lysnar också på musik^^ Ska till stallet alldellsstraks sska uteritt....

I förrgår tror jag  att det va då var han jätte pigg:D....

Men det gör ingeting för det är jag van vid<3;))...

Idag ska jag blogga ganska mycket föreä att har inte bloggat så mycket tyckar jag....

Men Elin ska tävla i dag tagga och hoppas det går bra:))..

Hon ska hoppa Jelly  idag iaf hihi^^ Emma ska till stallet 11 typ det ska jag typ med kanske inte vet då jaaäe...

Jag ska fråga Elin om lite saker på skype sen efter hennes tävling och allt detta..

Men ska byta kläder och fara till stallet:´;*<3 men ni få ha dey bra...



                                                        ///Julia<3;**

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards