elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Elin bergström - 27 april 2012 21:31

Hej bloggen, var i stallet för att skulle hjälpa Anki med att ta insläpp roligt.. 

Sen så har ju Katja mugg så var tvungen att tvetta det...

Sen Isa har xsem på svansen så vi var tvungen att tvetta det sen ta salva till det...

sen gedde vi dom mat,hö osv...

Inga var så brustig i dag det är typ bara på utsläpp vet inte...

Idag har jag varit i stallet och hoss mormor,sen så åt jag där,sen så var jag hemma och skypa:)...

I skolan hade vi virkarige som heter Anika,för Siv skulle till sin mamma för hon är dålig elr sjuk:(..

så hon skulle ditt men på onsdag ska vi till skolan i gen:((...

Men på tisdag är det  Majbrasa typ valborgsafton elr vad det ännu är?...

Idag har det varit ganska okej....

Men stallet var endå bäst:)<3...

I morrn ska jag ju till Calle den bästa<3...

Ska ute ritt endå för han var jätte pigg i trsdag och idag var han väl lite lungn,jag är ju van vi det....

Ska typ på disco i morrn kväll från 7 till 12 :D.. 

Det ska bli jätte kul tror jag^^<3

kanske har stivit mycket bloggade inte så mycket igår?...

Jag har väl glömt bort elr? Inte vet jag^^.. hihi....

Men ska blogga mycket mer i morrn tror jag:))!!

Men nu ska jag sluta blogga men ni få ha det bra!!!!....

Av Elin bergström - 27 april 2012 14:39

Hej,Idag var det faksit roligt på skolan. Vi hade vikarige det var roligt....

Vi  hade roliga lekar och vi hade Bild,jag gjorde en bild till Mormor<3.....

För att jag ska ditt och då gjorde jag göra nånting till henne iaf:))....

Sitter och skriver med Jonna på facebook roligt....

Vi ställer frågor om varandra<3 Ska sen skypa med Elin klockan 4,du är bäst<3....

Kanske inte har skrivit mycket men det gör inge..... Idag är det ju fredag....

Vi är lediga lördag söndag måndag och tisdag,det är dom dagarna vi är lediga då....

Längtar till i morrn då är det lördag då blir det uteritt med gubben....<3

men har inge mer att skriva vi hhörrrrssaaaeeeeee<3


Av Elin bergström - 27 april 2012 12:12

haj bloggen, sitter hemma med bästavän ! <3 har ögininflammation, ajjjj gör ont, är rött och rinner hela tiden :o har haft i 3 dagar nueee... Men blir doktorn och få medicin imot det .. Men iaf idag åker vi till näl och hämtar mamma som ska va hemma över helgen och hoppas hon blir utskriven från sjukan på måndag <3 så sen blir de rida jaacck och jelly,jelly ska vila imorgon eftersom vi sa tävla på söndag !<3 men bloggar mer sen så ha det bäst, Pusshejj //Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards