elinochjuliaisbest

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin bergström - 9 juli 2012 14:54

Hej! Jag har inte hunnit blogga:o va fan är det här.. Jag och Elin ska träffas snart tror jag!!

Jag har inte hunnit blogga för jag har en häst att sköta. Men han så bli duschad i dag smart -_-

Sen så ska jag ha lite fråge stund. Jag och elin ska prata om det.....

Vi har typ aldrig bloggat :o Men a nu så ska jag blogga lite satt ni får läsa nått inlägg iaf -_- Sen så har

jag typ varit i stockholm och varit på hoppla hästsport sen hööks... Super kul hardet varit.Var på grönan också...

Ja men ska gå och göra lite annat syns sen? puss :)

Av Elin bergström - 1 juli 2012 14:29

Hejsan har inte haft tid att blogga på denna blogg men kanske ska blogga ett ganska långt in lägg nu Idag ska jag vara med Klara vi ska bada och ha kul.Men min syster ska va med han nu/sen.Men ska typ fara nu men vi hörs puss? //Julia <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards