elinochjuliaisbest

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin bergström - 27 maj 2012 21:16

Godnatt alla!

Ska bara blogga lite!

DETTT ÄR DEN JÄ*LA SKOLAN I MORRN:(

Men ska sova bloggar mer i morrn godby <3 ///Julia <3

Av Elin bergström - 26 maj 2012 23:19

Hejsan sitter i sängen och ska lägga mig och sova!Elr läsa en bok!

Jag ska till min kompis stuga!

Sen ska jag vara hemma!:D

Och sola om det är sol:D

men ska sova men hejdå<3//Julia <3

 

Av Elin bergström - 26 maj 2012 22:21

HEjsan Elin tävlade idag och typ ramla av och fick hjärnskakning typ:(

Och fick ett nakspärr:(

Är jätte ledsen:( ELIN BERGSTROM DU ÄR JU ALLT MED VÄRLENS FINASTE HÄST<3:(

Älskarr dej så jävla mycket älsk!<3

Kom till baks till de rätta du är en engel som är i mitt hjärta som flyger du är mitt hjärta du gör mig glad och allt :(

Vrf just du?<3

Det som går så jävla bra för dej sen en jävla dålig dag stakars dej gummsen <3

Tur att du är min iaf <3

TUR ATT DU INTE ÄR DÖD det är jag som har kyddat dej från det jätte faliga ditt hjärta är mitt gumman du är allt!<3

Vi ska träffas nån dag när du ska till bodan elr var du skulle skulle jag vara med dej hjärtat gummsen är bäst tur att du finns annars skulle inte jag finnass men hatar denna dag för att det ände men du har sverigest finste Häst så klart älskar dej<3

Alla andra det var den berestelsen jag älskar om ELin  men ska gå Puss Elin <3 //Julia <3:*

Av Elin bergström - 24 maj 2012 21:34

Hejsan jag har solat idag nu har jag just kommit hem från stallet!

Calle var grym idag:)  !

ska lägga ut bilderna när jag solade:D men nu ska jag duscha men kan endå ta en bild elr 2!

 en bild iaf :D kommer 2 till :D

en het:DSorry men hitade inte dom andra men ska gå god by:D;D//Julis;:D

 

  

Av Elin bergström - 24 maj 2012 14:54

Hejsan ska aldeles straks gå ut och sola:)

As varmt:D

''25 grader ute''

grymt asså!

Idag har ajag varit i skolan och tråkigt ikv ska jag till stallet och rida:D

fett skadet bli rå!:D

Är med Klara och Alice :D

typ 20 grader i skuggan typ:D

Assa fett!

Men ska gå by ///Julia <3

Av Elin bergström - 24 maj 2012 14:22

Hej finaste Ni ! Sorry att jag inte bloggat .. Men asså har inte orkat o haft tid !! Blir ba så att nu ska jag blogga o sen nää orkar inte :o o då blir de aldrig av men nu kööör jag igång med blogga igen, Just nu skypar ja med Julia och solar och käkar glass (Y) 27 grader i skuggan och 61 grader i solen såååååååhimla härligt (Y) i helgen ska jag tävlinga jelly i nossebro :-D La/msvb !! Idag har jag vart i skolan osv... Snart blir det hem och sköta fölis:'') rida Jack, jelly ska vila .. Men vi hörs, bloggar senare :-* Pusshejj//elin

Av Elin bergström - 23 maj 2012 21:53

Hejsan har haft dålig upptradering eller hur man säger!

I morrn är det då ridskolan om geller:)

Sen på fredagen inget gärsilt!

Men på lördag blir det mot stallet:)

Sen på söndag blir det inge ridning ska på kaninträning med Igor:)

Och köpa han då och då får jag med en stamtavla:)

Roligt sen är igor min <3:)

Nu så sitter jag bara här och skypar <3

Sen blir det skola i morrn :(

så jävla tråkit! men ridning är rolig iaf <3

Men har inge mer att skriva men bilder kommer på mig nu <3:)

ska lägga mig nu hej'!  //Julia





Av Elin bergström - 20 maj 2012 21:29

Hejsan Idag hämtade jag min kanin den är typ en ''hermelin'' Jag vet inte han heter ''Igor''<3

Han är super söt ska ta kort lite i morrn så får ni se!

Idag har jag också varigt i stallet jag red Calle för fösta gången på en ''okser'' (stavning)

Han var super fin  Älskar dej Calleballe bäst<3 (A)

Igor är lite rädd av sig (kanin) för att han jag jag vet inte hur man säger det!

Men försa natten idag är deet då!

I morrn ska jag vara med Klara ''kanske''

Vi ska då vara med kaninerna och gosa då !

Ska snart sova (efter som det är skola i morrn f**k!)

Men nu är det natt så att vi hörs <3

//Julia:*<3



Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards