elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Elin bergström - 18 maj 2012 19:13

Hejsan var i stallet i dag med Engla bäbisen var super i dag hoppade jätte hökt (genligt mig)

Sen så skulle Engla rida för att jag hade ritit:)

Sen så red jag Isa:)..

Det har varit världens bästa fredag för mig idag 

Calle är bäst <3 Smeknamnet (Calleballe bäst )

Och idag är det de sämsta vädret!

För att det är rengn osv.. 

Men möjlit viss slutade det rengna så att det var väl jätte bra!   

Hade just kommit hem från stallet och ätit mat!

Men nu sitter jag här vi datorn och smaskar godis 

Men kanske ska ta och vila lite för har ju varit i stallet ganska mycket också!

Men på lördagen är det fulttjåå  (stavning )

Men jag ska sen duscha typ vid   09.00

inte vet jag om det=?

Men det kan inte sluta rengna?Blir snart galen  

Ska aldellesstraks (stavning) ta och he ut bilder från dagen  !

Kommer bli super sen!!

Och att jag har varit med saker till familjen som blev av med sina saker när det brann hoss dom! 

Men nu har dom sett ett hus där dom kan vara nu då så att allt kommer bli löst sen !!!!

Fredagen är bäst i dag!

Men ska snart gå och duscha ska bara lägga ut bilderna kommer <3:))en av bilderna när han var grym som en ängel <3 nästa kommer!

finaste killen idag <3 men ska gå nu så ni får ha det bra! ///Julia<3:*      

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards