elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Elin bergström - 17 maj 2012 20:59

Hej igen vi ska hoppa stuttsmatta nu <3

Och bilder kommer <3///Julia<3

Av Elin bergström - 17 maj 2012 20:19

Hejsan <3 

Det var ju tävling i dag!

Först var det dressyr:)

DÅ var  jag med och tävlade Katja <3:)

Men sen på prisutdelningen så sa alla julia du kom etta jag ba säkert?

Men sen på prisutdelningen så sa dom att jag van dressyren så att jag blev jätte glad<3

Tur att Katja var bäst:)

Sen så kom det hoppning då hade jag Calle han var lite pigg men han var bäst men då fick jag inget pris:(

Så att grina jätte mycket men sen kom Engla och sa: vetu att du får mitt pris då blev jag besviken att jag  var så glad:)

Men sen sar Cia min ridlärare att Calle behöver ju i gentligen ridas så då frågade Cia om jag ville rida Calle på söndagar också:)Så att jag fick det:)

Jag är så glad över än bra dag <3

Tack för alla grattuligttjoner (sttavning?)

Men Ja det var dagen då rå?

Nej för jag sitter hemma nu och är med Engla hon ska sova här:D

Roligt! sitter och har jävlit kul :D

Vi har hoppat stuttsmatta och att jag har gjort annat också!


Men en sån tur var att  (man har Calle i hela sitt hjärta <3)

Calleballe bäst döpte vi han <3

Men ja har inge att skriva nu så ha det gött <3 hälsningar Julia och Engla <3:D


Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards