elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Elin bergström - 1 maj 2012 17:56

Hej bloggen igen nu sitter jag vid Alices bärbara dator i sängen..

Jag har varit och spelat ett spel på hennes ''Ipad'' Den är jätte fin..

Men nu sitter jag och spelar ett annat spel och har kul.

Ida berts for hem klockan halv 5 för hon skulle äta..

Men vi kulle synas på skolan jag är inte inne på facebook för denna dator laggar as mycket..

Men sen ska jag hem och skypa med Elin elr så elr emma elr terese osv...

Men nu ska jag logga in på facebook nu är jag inne.

Jag har snart inge att skriva om men ni få ha det bra hejdå älsklingarna




                            ///julia <3


Av Elin bergström - 1 maj 2012 14:28

Hej idag är jag med en som heter Alice hon har en kanin som heter '' Millie '' hon är super söt...

Idag hade hon hoppa 35 fast hon inte har gjort det förr.

Vi är jätte lyckliga hon var aldeles slut.

Efter skolan i morrn blir det höjden 40 som vi ska träna på och 35 för att hon brukade riva gasnka mycket på 35..

Vi ska träna och träna till slut kan hon tävla så bra...

Alices klasskompis ska vara med mig hon heter Ida berts hon är väl snäll jag har 3 datorer så vi kan sitta vid dattorena...

Men ska prata lite om mig.

Idag har jag varit hemma är med alice varit ute och hoppat och nu sitter jag inne..

En överraskning Ida berts kom just nu...

Hon sitter just nu vid den anrda datorn och Alice vid den andra vi är ju hemma hoss mig..

Men jag ahar inge att skriva nu men ni får ha det bra puss heej 


 ///julia<3:D


Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards