elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Elin bergström - 2 maj 2012 21:08

  Ni får fråga om allt <3 om mig och elin <3

///Julia<3:D

Av Elin bergström - 2 maj 2012 20:11

Åå Idag har det varit en grym dagh

Konserten var as rolig...

Jag och min kompis skrattade as mycket ..

Men tur att vi var konsentrerad på att spela inte skratta åt varandra :D

Emma du gjorde allt roligt i dag LOVE

Jag har haft en otrolig dagh...

I morrn blir det stallet klockan halv 6 tror jag att det va...

Och så klart skolan...

Fredagen ååå

Då blir det upp tidigt fara till sundsvall och sen hööks en orolligaste dagen nånsin tror jagh...

Mamma du är också bäst

Kanske hade tänkt att typ handla upp hela hööks känns det som men jag ska ta kort och lägga ut det på facebook och bloggen;***

Bra va jag hade inte gjort så mycket i dag..

Men har inge att skriva om men ni alla få ha det bra....

                ///Julia<3:))

Av Elin bergström - 2 maj 2012 11:49

här är filmen från gårdagens ridpass i dressyr med jelly, ponnyn är bara bäst !<3


pusshejj


//elin
  

Av Elin bergström - 2 maj 2012 11:11

hej bloggen, sry för dålig uppdatering men är just nu MYCKET träning med hästarna osv inför ale-jennylunds i helgen och flyinge nästa helg så har knappt hunnt någonting + skolan nu med men ska försöka hinna blogga så mycket som möjligt <3 btw statistiken på min egna blogg www.nattstad.se/elinbergström är braaaaa :-D 700 läsare nu, ni är bättre än bäst <3 men idag ska iaf jelly vila, film på gårdagens ridpass kommer SNART inon kort ut på bloggen så håll utkik !!!!<3 men vi hörs snart :*


pusshejj


//elin      

bilder på min jaaaaaaack!!  


Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards