elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Elin bergström - 7 maj 2012 07:40

Hej fina läsare, sorry för dåålig uppdatering men har tävlat i helgen och har då inte haft någon som hälst tid till bloggen, bara så ni VET kommer jag inte blogga något TORSAG,FREDAG,LÖRDAG,SÖNDAG dår på tordag åker jag till flyinge wopppppaaaaaa ! tävlar fredag,lördag,söndag!<3 erl jo tar jag med mig datan kan ja ju blogga men ah får se hur det blir !<3 längta dit seriöst! men aja i lördags tävlade jag i ale-jennylund !<3 hoppade la/msvb .. i la:n så blev de ett onördligt pet på näst sista hindret, men hon var jätte fin!<3 i msvb så blev de ett stopp på trippelbarren men sen flöt hela banan på och hon var sååååååååhär fin:-D banan va svår, ingen felfri !! men hon var bäst!<3 men hinner tyvär inte blogga ngt mer nu måste fixa till skolan, bloggar mera sen,


pusshejj


finaste jelly i La 



//elin

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards