elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Elin bergström - 20 maj 2012 21:29

Hejsan Idag hämtade jag min kanin den är typ en ''hermelin'' Jag vet inte han heter ''Igor''<3

Han är super söt ska ta kort lite i morrn så får ni se!

Idag har jag också varigt i stallet jag red Calle för fösta gången på en ''okser'' (stavning)

Han var super fin  Älskar dej Calleballe bäst<3 (A)

Igor är lite rädd av sig (kanin) för att han jag jag vet inte hur man säger det!

Men försa natten idag är deet då!

I morrn ska jag vara med Klara ''kanske''

Vi ska då vara med kaninerna och gosa då !

Ska snart sova (efter som det är skola i morrn f**k!)

Men nu är det natt så att vi hörs <3

//Julia:*<3



Av Elin bergström - 20 maj 2012 09:24

Hejsan igen idag blir det hoppning på hopsatsningen!

Kommeer nog gå bra!

Vi får se om det!

Jag ska ju ha Calle dårå!

För att jag är van med han och Cia sa att jag fick ha han!

Jag har just vaknat och sitter här och bloggar som vanligt!

Men i morrn blir det skola:(

Baja ner dejj skolaaa:(

Men jag måste! (hahahahahahahahahahahahah Mammma sjunger på nått kånstigt sätt )


Men  bilder kommer i kvälll heeeejj dåååå///Julia <3:* 

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards