elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Elin bergström - 5 maj 2012 22:50

Hej.

Mitt liv är jätte konstigt:(

För att det är bara snurrigt i min hjärna och jag hinner inte med i sakerna:(Men det löser sig nu.

Mitt liv är ganska bra endå för att jag har Calle som är min häst:)

Och att jag har världens finaste Bästis Terese<3

Sitter endå vi datorn och ser på ''Tv''^^

Ska skriva om Calle nurå

Califf

Kön:valack

Färg:Fux

Ras:svenskridponny

F: vet inte 

Kategorin:C-ponny

Smeknamn: Calle

E:okänd U:okänd

tycker inte om när man drar för mycket i tyglarna

Han är trevlig ponny 4-ever:)

Det var allt om världens finaste renaste ponnyn <3 Älskar horses

Ska säga en liten sak att Glömde mobilen så ska ska ta kort på Calle men sakerna i morrn så att ni alla vet det.

Men nu ska jag gå och ta på mig sov kläder och sovelova lite^^ men vi hörs

///Julia<3:*

Av Elin bergström - 5 maj 2012 19:12

Hejsan,jag ska lägga ut bilder på miig nuu <3HIhi hittade inte så många men det var när jag var 8 år  hihi ful jag var:D

///Julia<3:*  

Av Elin bergström - 5 maj 2012 11:52

Hejsan skulle ju göra ett bild inlägg så ska göra det nu råra..Ska först ta kort på sakerna sen lägga ut det på bloggen så ska göra det nu.. Nu laddar jag upp dom kommer nu dåda.

Jahop det var allt jag hade köpt nu ska jag bara prova sakerna på Calle förrutom ridbyxerna:P Kommer ett till inlägg sen efter Stallet:P      

Av Elin bergström - 5 maj 2012 08:01

Hejsan.Nu är jag tröt sitter och hör på musik sen så sitter jag vid facebook och kollar lite och kollar lite bloggar oxå.

Idag blir det stallet ska prova saker som typ huvan och Chabraket och jag ska ha på mig mina nya ridbraller^^

Han kommer bli jätte söt gullet <3:))

Man kan inte vara utan min ängel flyger över moln älskar deej <3:*

Jag hade tänkt att lägga ut bilder men det flyttar sej så jag gör det på nästa inlägg så att alla vet så att ni kanske undra artt inte jag har gjort det men det blir i nästa inlägg<3:*

Vi skulle raka calle kanske vi vet inte riktigt en!!

Men jag ska prova sakerna och överraska henne :):*

Hon och Calle kommer nog bli glada :))

Ida sa att  hon ville ha Chabraket och huvan till Jill men jag sa nej Flera gånger men hon lysnade inte så hon få det bara en gång för jag kan bli ganska tröt till slut vill man att hon ska sluta gnälla elr så så då får hon  den dårå om hon är ren om den men sprollar ingen roll det kommer endå vara bara Calles<3;**

Men nu har jaag inge mer att skriva om så vi hörs väll så hedå <3:**

///Julia<3;*

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards