elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Elin bergström - 20 april 2012 15:54

hej allesammans :-D sitter och skypar med julia !<3 annars gör jag inget speciellt.. väntar på att mamma o mela ska kommaså jag kan åka hem och grejja med jellanbellan och tvätta henne osv !!<3 jack ska ridas idag i dressyr och sen vila imorgon inför söndaaaaaaaag :-D men ah har inte så mycket mera att skriva haha ;-) ? men släng gärna in en kommentar om vad ni vill att jag ska skriva om här på bloggen <3 men kommer snart ett inlägg ett LÅNGT inlägg så koll utkik :-* btw massa bilder ! men vi hörs snart dåe^^


pusshejj


//elin

Av Elin bergström - 20 april 2012 15:22

Tjoo em idag har jag ont i örat:( inte  kul em jag red på ridskolan i går det  var kul em man skulle backa och en skulle man gå laburint elr vad det heter?:D

em jag trava bommar som vanligt:) em jag skrev ett inlägg sen så hände det nånting em nu ska ida komma och rida hoss Isabel:) roligt! em jag är ju lite sjuk em men det gör inge em sk kanske skypa em jag har ju tråkigt för ida ska till ett stall i bobacken och jag ska vara hemma och ha tråkigt :( men sprolla ska ju rida calle i morrn så klart:)

Jag hade rast sen for jag hem vet inte om elin ska blogga har ingen naning:) em hon är ju inne på skype och facebook så ska kolla om hon svarar:P

Hon har inte svarat en:) em ska vänta och vänta Elinn svaraaa:)

jaa nu ska Ida fara hihi em hoppas det går bra vad tror ni?

em nu sitter jag och väntar och väntar jag längtar till i morrn så nu skypar jag med elin:)

braja em nu kan jag skriva vad jag ska göra i morrn med Calle. Jag ska göra samma sak med calle i morrn för det var kul när vi gjorde det:) em jag tänkte skriva mycket i detta inlägg em min kompis Engla ska ha Calle i hennes stuga och då ska vi rida i vattnet roligt det ska bli i sommar och där i stugan och så ska vi fara och tävla med varanndra på olika ställen tsm roligt em kanske kan skriva om  ad jag gjorde i söndags em då så var jag hemma och skypade med några och satt vid msp det är roligt kanska roligt inte så roligt... bansligt:P em Elin skulle typ snart damsuga för hon har ätit riskaka och smula XD (LOL) :D jag är nu pigg gud va bra:) jag var typ hängig hihi em men nu har jag bara ont i hörat i höger:( röret pluppa ut:( ju så att ni ju vet det hahhah:P ni kanske inte vet att jag åker skider får midaljer och prier:) det är ganska roligt em ackee ka ha kompisar här åååååå gu vad jobbigt :P bryter snart i hop hahaah jag har väl skrivigt mycket redan em Elin och jag skriver inlägg samtidigt ahahah:P det går ju det :) kanske snart blir klar med denna i lägg men äslakar att skriva mycket så jag gör väl det nu så damsuger hon:D

hon var visst klar nu ahahah han inte skriva nästan nånting hahah men gör nog ingeting :)

men jag orkar häller inte blogga på den anndra sen ska ta en paus då ahahah em Elin ska bara göra ett inlägg klart sen ska hon göra filmen och vi vill ha många tittare är ni snälla alla bloggläsaren vissa kollar ju bloggen för fult...

tror jag vet inte em Elin har varigt i skolan ska nart rida :) sen blir det skype igen hahah:) då har vi skypat länge hahah:) jag är nu hängig i gen och jag har ont i örat i geeeeeeeeen ni kan någ inte veta hur ont det gör elr har nån här rör i öronen? det har ju jag så klart:)

 haahahah nu orkar jag snart inte skriva mer em bara så att ni vet så på söndag ska jag till stallet och ta kort så ni vet... för ska lägga upp dom här på bloggen alltå denna blogg är ju typ om vad som hälst ahahah men min andra ridtjejen9 är ju en helt annan som är en skvaller skriver i den i morrn så att ni vet dett för jag orkar inte göra det nu för ar typ inge att skriva i den andra bloggen just nu men kanske i kväll sså gör jag det hahah men nu ska jag snart skuta skriva skriver typ 7 rader till elr nått sånt kanske minndre em jag är nu trötas en tröstast i mina hänersa till en killa att jag inte snart orkka skriva :PP hahaha em henne sstora syster är snart på vägg och ska hämta henne för att hon ska till stallet em vi pratar om allt möjligt men nu ska jag typ elr snart lägga upp in lägget tar en bild sen i nästa inlägg om jag orkar ahahah:P///julia:)<3

Av Elin bergström - 20 april 2012 09:40

Hej bloggen, just nu är jag i skolan och jobbar med arbete på datan, precis som igår ^^  vad typ as trött imorse mohaha.. men iaf idag efter skolan så drar jag och mela och mormor och vovvarna till näl och hämtar mamma :-D som får va hemma i helgen för jag ska tävla :-D sen drar vi och handlar några hästaffären och shoppar lite inför helgen (y) sen hem och tvätta jelly och fixa henne och smörja hennes utustning osv ;-) sen rida jack, sen ska han vila imorgon <3 amy buuuuus ska ridas :-) btw att jag inte blogga så mycket igår va för ja och min syster var hemma hos mamma hela dagen och greja i stallet så hann inte tyvär .. men ah bloggar senare så vi hörs ? ;*

ha de bäst allesammans !


pusshejj




   

min amy bus !<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards