elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Elin bergström - 11 april 2012 21:21






               


                                

                   


            

                         

                                         Ridbyxer:Hööks

                                         Chabrak:Hööks

                                         Sadel:Hööks 

   





        Hej har inge att göra men ska lägga mig men allt detta är från hööks kolla där efter saker :) men ni fa ha det bra bloggläsaren                                 





                                                    ///Julia<3:Dheejj:)<3   

 
Av Elin bergström - 11 april 2012 21:01

Hej detta är min och julias nya blogg <3 jag är ny här, julia har en egen blogg här på bloggplatsen men jag har en på nattstad ! här kommer jag skriva om min vardag och tävlar osv :D jag älskar hästar, precis som julia. tävlar på nationell nivå på c-ponny, min ponny heter jelly hon är bäst i alla lägen ! har tävlat upp till msvb (110cm) men ska snart debutera msva (120cm)  med henne. men vår första tävlin iår blir i trollhättan om 2 veckor, blir mjuk start så hoppar lc och lb <3 sen tävlar jag gymkhana, har en b ponny som heter amy som jag ska träna upp och ha där ! så all min tid går typ till hästarna och tävlingar! ska på AW ridläger v.25 där jag och jelly kommer teänas för elit tränare, kommer lära mig massor och säkert bli bättre (y) sen har vi 4 hunar, en jack russel och e blandning mellan lahasa apso o tibetansk spanniel och 2 prasky krisarek :D o 1 katt ;-) men har nog inte så mycke mer o skriva men vi får ha de bäst så hörs vi ;*


pusshejj


     

//Elin <3

 
Av Elin bergström - 11 april 2012 19:57

Hej jag och Elin har gjort en blogg och jag har råkat skriva elinochjuliaisbest.blogg.se men jag menar elinochjuliaisbest.bloggplatsen.se

så sök på det istellet typ nu skypar vi och jag har varit på läger och Elin har väl varit hemma för hon ville inte vara där för en sak men hennes mamma.

Elin ska snart få skriva sitt in lägg om en liten stund.Men bloggen blev väl bra ni kan kommentera så svarar vi.

Jag elr Elin men ni få ha det bra pusshej ni få ha det väldigt bra i morrn för dom i skolan och dom som börjar på måndag i skolan hen nu säger jag hejdå så ha det bra i morrn elr i dag ha en trevlig vecka och påsk lov ni som har:)<3

                                         




                                                    ///Julia<3:D     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards