elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Elin bergström - 13 april 2012 18:14

så nu har jag ätit har tagit kort på mig  på facebook em ska låta Elin blogga ska lägga upp några bilder på mig och fina chejen:)<3em ska gå nu men kommentera våran blogg ///Julia<3     

Av Elin bergström - 13 april 2012 13:22

Hej nu är det 11stycken som har kollat bloggen:) bra. Elin slutar 14.10 bra iaf kanske skulle skypa med hon ssen har tråkit elr ganska roligt hör mucik ich skypar med http://Vibymuppen.blogg.se :) hon är bäst och rolig många jag tycker om iaf_:) jag ska typ nu hemmta gitarren kommer jag kan inte så bra em det hände något med emmas skype kommer du emmma? men ska gå ut och försöka skotta fram bron kommer ett inlägg sen ska gå nu hejdå puus det kommer en bild på mig nu:)<3hej då ///julia:)<3 

Av Elin bergström - 13 april 2012 11:47

hej bloggen :D sorry men han inte blogga något imorse för försov mig lite xd va tvungen o fixa till skolan, har just nu lunch så bloggar lite :-) red ju jelly igår och jack & amy så blev långt ridpass igår ;-) jelly gick super! red på vanligt trännsbett, gick iform o allt :) älskade ponny <3 jack gick med bra, började med att dressyr träna sen några små hoppövningar <3 men sen när jag red bus amy gick de la lite sådär.. RIKTIGT pigg och såååååå här galen xd blev lite glädje bockningar lite då o då men satt ju kvar såklart ;-) men lugnade sig sen, hn hade ju vilat i ca 4 dagar efter allt med mamma osv så hade extra energi .. :-) men idag blir de ingen ridningen.. :( alla ska vila, men blir o rida alla imorgon ist, måste hoppträna jelly inför tävlingen nästa helg ! men sen blir det näl till mamma o hälsa på igen <3 :/ sen till pia o ha kul :D ikv sen blir de väl nörda vi datan (ipaden) o skypa osv <3 men bloggar mer ikv så hörs vi då?


pusshejj              

några bilder från nationella meetinget på grevagården (christmas show)


//eliin  


Av Elin bergström - 13 april 2012 09:40

tjatja bloggen:D nu sitter jag och bloggar går bra i dag är det oturs dagen:( men det gör nog inge mycket:D jag har inte än fåt otur det är alttid på dagarna typ men sprolla ska skypa går nog bra tror jag:)<3 men Typ Elin (kanske Jonna)Emma Amanda vi får se vet inte vilka det ska vara. Ida ska fara till stallet och löshoppa cacanova och hon ska rida kairos det är roligt tror jag men nu ska jag gå hejdå ha det bäst 




















              ///julia:=)<3puss hej:)<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards