elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Elin bergström - 25 april 2012 21:38

Hejsan hejsan bloggen elr bloggläsaren nu så sitter jag i sängen och ska snart sova!!

Jag ska skriva lite till på inlägget sen blir det sova för är ganska tröt..

Jag ska blogga i morrn också.

Idag har jag varit i skolan sen var jag hemma sen till stan åt köpte kläder osv...

Ska sen en liten film med Ida i sängen snart ska skriva mer i inlägget..

Nästa fredag blir det Hööks<33 längtar..

Det är hööks i sunsvall...

Kanske skulle skriva många inlägg i morrn,jag har ingen nanning!!

Imorrn jobbar mamma då blir det Mormor som hämtar oss och skjutsar oss till skolan...

Jag kommer vara väldit tröt som vanligt....

Ida kommer vakna mig med ett tjat typ som Julia vakna Julia vakna Mormor kommer snart Jag ba ja men en stund till hämta kläder åt mig i stället då gör hon det...

Min syrra är snäll då man ber om saker inte annars....

Men nu är klockan snart 10 men ska lägga mig och sova älskar er men ska nu lägga mig

jag kommer blogga meer i morrn..

Hejdå äslakde ungar elr ungdommar...


///Julia<3:D

Av Elin bergström - 25 april 2012 13:45

Hellu bloggen, sitter hemma o käkar, slutade tidigare idag från skolan, för ska till värnesborg (y) BTW statistiken på bloggen är braaao men fortsätt LÄSA ! sluta inte, ngn helg snart ska jag till aliiingsåås !<3 längta erl ..?

men är iaf klart med arbetet i skoolan nu, gött .. men annars händer inte så mycke idag.. datan, skypaaa osv ;-)

btw min outfit idag är ah allt från gina typ? ;-) line,tröjan,byxorna <3


men ha det BÄST


pusshejj


btw bloggar via ipad!


//elin 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards