elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Elin bergström - 24 april 2012 18:16

Men Cha bloggen nu så sitter jag i sängen med datorn i knät...

Jag är med en kompis<33 hon sitter vid andra datorn brevid...

Nu så har jag tråkit,men det gör ingeting..

Jag ska typ sen skypa med Celine vet inte,hon skulle som äta...

Ska ta kort på mig när jag sitter i sängen snart ska först blogga lite men kommer he ut dom på facebook..

Så att ni vet det sen...

Man kanske kan vila lite sen för vi har hänkt och då fasnade jag det gick väldigt bra [ host*]....

Jag har varit i skolan och sen kom jag hem va med kompis sen kom Klara så nu är jag med henne..

Vi har typ jätte tråkit ingen bra person är inne på Facebook 

Jag och klara är tröt och vi svättas lite granna för det var jobbigt att hänga hihi^^

Klara har ganska roligt hon sitter och har kul framför Facebook elr ganska..

Hennes mamma ska ha partay elr Disco^^

Det kommer bli välit kul längtar redan så att om ni visste det Jag och Klara vi pratar med varanndra på facebook...

det är ganska roligt i mällan åt!

Pryyyyyy.............

men nu ska jag göra lite annat men ni få ha det gött<3 /// julia<3:D

Av Elin bergström - 24 april 2012 15:11

tju bloggen ! just nu är jag med bästavän (L) käkar pizza o har super kul, nom nom nom !<3 idag har ja vart i skolan osv, om några timmar blir det hem och rida jelly och jacck :-D hålle rpå att kolla tävlingar åt jack, har hittat några (y) blir amäla kanske? ;-) ska kanske till mullsjö då de är för både ponny och stohäst :-) tänkte strta begge jelly och jack där isf !<3 ah hittar säkert ngt snart, men sitter och kollar lite på deltagarlistan på camps 2012 <3 lägret i skåne som JAG och JELLY ska på :') åker dit v.25 ! amagard längat så SJUKT mycket dit .. tränaför bland annat för maria gretzer, zetterman osvvvvv :-DD


deltagarlistan camp A !


 


Bloggar senare så vi hörs sen?


pusshejj


/elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards