elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Elin bergström - 12 april 2012 22:12

heej kolla kolla våran blogg mera vi har 33 besökare vill ha mera titta titta mycket är glad men ska snart ringa på skype elr nåt ska få låta elin att sitta vid bloggen ett tag nu elr typ straks vill vara snäll men ska lägga upp bilder på Calle sen i nästa in lägg Calle ska ta kort blir säkert bra hoppas em ska inte hoppa så hökt för har hoppat 2 gånger på han. Har inte haft Calle så länge i typ ett 1 och ett halft år tror jag em ska hoppa 50 tror jag elr 40 det är roligt.

em nu skypar jag men Emma och Amanda dom var tröta och dom har ju ridit och har dom pratat om lite häst saker osv.

Nu ska jag låta Elin skriva hur det gick med Jelly i dag kanske vi få se men nu ska jag gå puusss heej:)<3             ///Julia<3:D  

Av Elin bergström - 12 april 2012 16:49

                                                                   Heej:)<3

Hejsan nu ska Elin rida Jelly och jag har ridit calle jag hoppa men inte så hökt men på lördag ska jag hoppa :) då kommer jag hoppa ganska hökt em min kompis alice red Calle ett tag sen då red jag en tinker som heter Isa som är stor och jätte fin ska typ vänta på att Alice ska komma hit efter hennes mat:) nu ska jag blogga sen på min blogg Elin skulle skypa med mig sen och vi ska skypa välit länge typ vid 9 ska jag sluta som typ klockan 8 kanske vi kan börgar roligt:) I morrn bloggar vi väl som vanlit och om typ en kvart ska jag gå till mamma och sitta där och prata det är roligt och prata med  Maria och mamma typ nu har jag inge och göra ska snart ladda upp bilder kanske om jag får från mammas mobil men mamma måste hjäpa mig då kan inte själv em ska min andra blogg har jag inte hunnit blogga på för har bloggat på denna 2 dagar gick bra endå ojj jag råka gå från datorn jag spelade en tvärt Wii men det gick bra spelade mot brosan em nu ska jag kolla om det är nån som vill skypa med mig i gen alla ska typ äta vid denna tid.

men det gör inge.

Nu så kommer Alice. vi ska göra något vet inte vad. men  jag ska blogga klart föst det går nog bra för henne tror jag .

hon sitter vid den andra datorn. Nu går vi till hästar.Calle är ju en C-ponny och är 17år har är fux och han är inge stor ganska stor han är alltid ren en ren ponny är fuxar  em nu ska jag ladda upp bilder på calle från mammas mobil kommer bilder om ett tag nu laddar jag upp dom kommer om ett littet tag det är 441 bilder tror jag att det va:D mycket bilder på mig på mammas:D men det gör inge mycket jag får ju för mamma men nu medan de väntar så ska jag äta så kommer straks    .................................................
.........så nu är jag till backa nu kommer bilderna   Jag har tusen bilder på Calle men jag orkar inte he upp alla men det här är några:)<3 men nu ska jag gå 










                              


                     

                                       ////Julia<3:)      

Av Elin bergström - 12 april 2012 14:39

hej bloggen, precis kommit hem ifrån skolan :) tänkte skriva lite o massa bilder om min och jellys tid tsm :D den är ju såklart inte över men tänkte ändå skriva lite ! köpte henne i småland hösten 2010 av fam emanuelsson

 

bea o jelly, nappade på ponnyn deräkt <3

sen köpte vi henne första tävlingen va i göta, 3a i lb :D

 

ponnyn va super, sen fortsätte tiden med grymmaste <3

       

ponnyn var helt amazing, ack vare henne så är jag där jag är idag ! hon har gett mig så himla bra självförtroende, ingn jelly ingen mig.. jag älskar dig !! tagga tävling nästa helg :-DD 

några bilder på hur vi är nu, så långt vi kommit,snart debutera msva !<3

         

har MASSOR mer bilder men haha orka mera ;-) men som ni ser ponnyn är snyggast:*  

   

pusshejj


//elin <3

   

   


Av Elin bergström - 12 april 2012 09:37

Godmorgon nu så sitter då jag och bloggar ska blogga på min andra sen.


alltså den heter ju http://ridtjejen9.bloggplatsen.se några kanske har sett den.


men ni får kommentera så kollar vi sen då em Elin är i skolan och jag är hemma har ju påsk lov.


jag ska typ skypa med Elin i dag och sitta och blogga 2 bloggar osv.


har inte så mycket att göra så det blir väl en liten dag i dag.


Ida är också hemma hon bloggar på sin blogg hahahahah den är datorn är bätre.


ska vara lite oretvis men Ida brukar vara oretvis men det bryr jag mej inte om Elin skulle sen rida Jelly fin fina Jelly.


ska typ klippa upp mitt hår om 8 dagar osv.


Kanske blir fint.......... jag har inte gjort så mycket i dag kom och satt mig har just:D.


                               nu ska jag lägga ut bilder på Jelly,Calle,Elin,och jag :D men ni få ha det göt puss hej....:D:) <3

                                                                            

                                                           ////Julia<3 :)      är är vi och våra hästar men ni få hade gött hejdå puss           

Av Elin bergström - 12 april 2012 08:37

hej bloggen, äter frukoost nu ! ska fixa mig till skolan.. seg dag ! haha, efterskolan blir det hem med pappa och rida jelly, blir dressyr idag! sen packa med saker hemmefrån och dra till aftären och köpa lite saker sen dra till näl till mamma som är på sjukan :( hälsa på <3 ah sen händer inte så mycket mera ! men hinner inte blogga mera nu, skolan väntar ahaha.. ;)

ha de bäst <3

    btw ska rida min fina jack med såklart :-D


pusshejj 

//elin <3  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards