elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Elin bergström - 19 april 2012 21:42

Heej em i dag har jag varigt i stallet och ridigt han gick super fint i dag (CALIFF I LOVE YOU) em sen har jag klipp mej men kan inte skriva mer nu ska lägga mej em kan skriva mycket i morrn vad jag har gjort i dag och i morrn em men ni få ha det göött hejdå:)<3

Av Elin bergström - 19 april 2012 09:37

Hej fina läsare, just nu bloggar jag från skolan :-) gör ett arbete på datan så passar på o bloggar lite då!! idag ska jag va med ngra vänner, jelly ska vila idag inför lördag :-D jack ska ridas ut och sträcka på ig sen ska han med vila tills söndag

:-D längta tills helgen <3 sen ikv blire skypa osvv, prata med bästavän i tele (L) ah o vet inte så mycke mer, men kan skriva vad jag ska ha för outfit på mig och hästarna ihelgen,


Min tävlings outfit!

 

Mountain horse vita bydbyxor, marinblå john whitaker hjälm, röd john whitaker kavaj, blåa tretorn stövlar.


 

jacks tävlings outfit.  engelska schabrak och huva, bruna senskydd.


 

btw den martingalen med platta ska jack med ha! <3


 

jellys tävlings outfit, glen golden träns, bruna senskydd, sadelgjords skydd, swarovski panndband, charlies schabrak (klubbshabrak) TSR !!


ah så de kommer jag och jack o jelly ha i helgen, men ha de bäst så hörs vi senare??


pusshejj


//elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards