elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Elin bergström - 14 april 2012 17:45

hej bloggen, ida har jag vart hemma och ridit jelly och amy, jelly gick jätte bra :'') red på vanligt trännsbett! hon var jätte lugn och duktigt <3 hoppade lite grann, film kommer på det :-) red även amy bus, gick faktiskt riktigt bra <3 bockde ingenting .. :-) var så sjukt fin <3 annars har jag inte gjort så mycket, ätit osvv ;-) men bloggar senare så ha det bäst :* <3


pusshejj



//elin :D 


Av Elin bergström - 14 april 2012 17:10

woop woop i dag var ja i stallet det var jätte kallt rid ju calle ska hoppa nästa det blev inge i dag för det var dressyr träning så jag for ute ritt och jag gjorde olika saker han var pigg och latt båda sammtidigt hav ville typ trava stana trava stanna osv.

jag är tröt har gjort pannkakor och nu och det var gott men ska skype ett tag om 5min hon ska göra några grejer.

Jag for till stallet 11 12 kom typ hem för länge sen han var lös i stallet hihi vet inte vrf har pilra bort sakerna som satt för så att inte han kunde smita men det kunde han wopp woop inge bra men smet i stallet gick lös dör gick inte ut:P lille busen men han var inge dum ska fråga engla om vi kan skaffa ett stängsel som annastasia har:P det är bra:) ska ta kort på ett sånt på lördag och ladda upp det sen.

nu harr jag väntat längee:) men gör ingeeee:P ska skypa men ni få ha det bra hejdå bloggläsarna ska bara ta kort på bus calle;))<33             här är han:)<33  men hejdå:)>3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards