elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Elin bergström - 22 april 2012 22:09

Hej bloggen, bloggar via iPad :) har inte kunnat blogga ngt i helgen för har tävlat, tävlade jelly i lördags <3 ett pet i omh i första klassen hade annars vunnit med 3sekunder, sen ett stopp i omh i andra klassen men gjorde ngn konstig sväng så hon kunde inte hoppa av men kom 3:ā precis utanför placering :-) ponnyn är grym ! Sen idag tävlade jag grymma Jack, ett pet i 70 o felfri i 80 <3 bilder kommer in imorgon men vi görs så ha de bäst, btw glöm inte FRÅGESTUNDEN ! pusshejj //Elin

Av Elin bergström - 22 april 2012 21:20

Tjobree! Nu är klockan 21:20 och jag skypar med Amanda roligt..

Elin har inte svarat på facebook vad jag har srivit men det gör inget.

Jag har idag bloggat var inte i stallet för jag eller orkade inte.

Men Engla som jag delar häst med red på hoppsatsningen i dag så behöver inte komma till stallet då.

Nuä så har Elin svara..

Vi ska skypa i morrn i stället..

Men vet inte vilken tid....

Jag har inte gjort nånting idag har bara varit i mitt rum i dag..

haahaahahah men det är kallt föverallt förutom i mitt ruum...

Nu sitter jag vid datorn och fickar kvällis..

Jag ska snart lägga mig Amanda hör på filmer elr låtar XD....

Jag har snart inge att skriva om....

Men nu ska jag lägga mig men ni få ha det bra god by ha det bra....



                                                            ///Julia<3!

Av Elin bergström - 22 april 2012 10:05

                               FRÅGE STUND

Hej nu är dt fråge stund på gång em vi vill ha många fråger elr så dom som är till mig skriver ni till Julia elr Elin jag svarar på mina och Elin på sina det ska proppa in människor.

fråga allt vad ni vill om hästar osv... här kommer det e    här får ni se bilder på Elin och mig ///Julia och Elin

Av Elin bergström - 22 april 2012 09:24

Tja tja bloggen..

Jag sitter vi datorn och har roligt och lysnar på musik.

vad gör ni då?, kan inte skriva lite har så mycket att skriva..

Jag har inte gjort så mycket för vaknade 9 och börja skypa med Vibymuppen.blogg.se kolla in den<3

Jag Skriver nu lite. Jag har just ficka morgon ficka gott<3.

Typ jag kanske ska till stallet och vara där till fyra.

Eller nått sånt Ida har en kompis som heter Linn andersson..

Hon har facebook. Hon heter Linn andersson om ni undra det ni kan kicka en kommentar till oss för då ska jag säga det till linn att ni vill vara vän med henne hon har en häst som heter Frosty<3.

Jag kan ju då  säga att det är en som heter så och så som vill bli vän också kan ni fråga frågor om henne för kan många frågor om henne ahhaha.

Jag hade tänkt att jag skulle ha fråge stund i nästa inlägg men snart har jag inge att skriva om fritiden har jag inge att skriva om Elin skulle ju tävla JAck i dag va? visst va det så?

jag har ingen nanning om sånt hahahahha.

men kan ju också kolla bloggen elr hennes blogg ni vet nog vad den heter annars kollar ni på min http.ridtjejen9.bloggplatsen.se det heter min och där står hennes blogg.. så att ni vet det.

Jag skrev endå ganska mycket men nu ska jag göra andra inläggen vi ses många frågor då det ska proppa in männiksor..... ha det gör ///Julia<3:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards