elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Elin bergström - 23 april 2012 21:17

Hejj:] Nu så sitter jag vid en dator och har den bärbara också som jag skypar vid bra va 2 datorer åt en person...

Det är ganska smart hihi...

Jag skypar med Amanda Hellman alltså denna blogg----> http://perfectpony.blogg.se det är hennes...

Kollade den nyss.....

JAg sitter i pyamas och myser:))

Pyamasen är ny så att ni inte behöver undra det....

Den äööör jätte kön så att ni vet det.....

Jag har idag inte hunnit blogga men ska blogga på skvaller bloggen....

Amanda är bara min<33 för att hon är super för mig iaf<3<3 som om att noi inte visste det så...:D

Mitt shema är inget kärsilgt.... för jag ska ju till Calle på lördag osv...

Em det är nu kväll jag måste typ elr snart gå och lägga mig.....

Jag sitter i mammas rum nu...

Nu så har jag slutat skypa för klockan är ju mycket..

Nu så sitter jag vid den stationära datorn...

För mamma sitter vid bärbara datorn nu....

Jag har varit på [scouterna].

Jag har gått i det förr men sen slutade jag,men nu så har jag börjat...

Det är super kul,naturen osv som handlar i (scouterna) typ fåglar och såndanna....

Mamma ser ''sverigest fulaste hus'' hihi^^ det är kul.......

Nu snart ska pappa lägga sig kan skriva mera iaf nu men snart får jag lägga mig...

För det är skola och jag är trög på att vakna men nu ska jag lägga mig i sängen men ni få ha det bra skriver mer i morrn................ puss hej<3 /// Julia<3:D

Av Elin bergström - 23 april 2012 11:36

ah som ni kanske läst så har vi tänk  frågestund ! vill ha massor av frågor som VI kommer svara på, skriv gärna till vem ni frågar till om de är till mig eller julia erl begge !:) så BÖRJA fråga <3 hoppas på många frågor. fråga precis vad Ni vill !


   


//ELIN

Av Elin bergström - 23 april 2012 08:16

Hej bloggen, blir inte så långt inlägg för ska till skolan snart, men tänkte lägga ut lite bilder från tävlingen igår med jack, har filmer på jelly sen i lördags men måste lägga upp dom på datan först så dom kommer in lite senare idag :) men har massa bilder på jaccckk :-D världens snyggaste häst ! <3

                     

världens finate stora häääst !<3 jack <3


pusshejj


//elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards