elinochjuliaisbest

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Elin bergström - 15 april 2012 17:12


gjorde en film på mig och julia o jelly o calle :) hoppas ni tycker den blev bra, kommentera gärna vad ni tycker !<3


pusshejj


//elin

 
Av Elin bergström - 15 april 2012 12:14

Hej har nu väntat en timme på chejjerna som jag skulle skypa med:( men det gör väl ingeting ska till stallet och va med calle:) och va med engla :) jag är tröt vakna 9 för skulle skypa med dom 10 och klockan är längre klockan är typ 12 elr nått sånt gör inge vi skypar väl sän mina älsklingar:) em Elin ska jag iaf skypa med i kväll elr efter maten vet inte:P  men alla fa ha det gött ska ta kort på calle i stallet  och på lördag ska jag hoppa och då ska jag elr ida elr nån ta kort blir kanske bra:)

jag har hört låt  typ som katy perry kan ej sluta höra den är så braaa elin holler på med en sak som jag längtar efter men den kommer på youtube sen:)..

glaad nånting,..... bara att jag älskar och ni är saknade emma jonna elin amanda frida olivia frida :) älskar er mycket älsk ni är välda:) men ska gå nu det blir inge stall för engla skulle ditt oc det är inge roligt där på söndagar:P men ni få ha det gött hejdå alla bloggläsaren:) kommer kolla eran blogg många tittare ska bli i dag på bloggen så vi kan göra länk byte kanske:P ///julia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej vi är två tjejer som heter Elin och Julia vi har en blogg till sammans för att vi skulle ha en bra blogg och att ni skulle följa med i vad vi skriver.Vi har hästar och vi är vänner och kompisar som vanligt.Vi kommer att skriva om mycket olika saker så

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards